Material comunitat grans curs 23-24

Categories: , , ,

A la nostra escola el material està socialitzat. Això vol dir que:

• El material d’ús comú és de totes i tots i que entre tots i totes el mantenim.
  • Els alumnes no han de portar cap tipus de material de casa, tret d’aquell que els/les mestres puguin demanar de forma puntual.

Considerem material col·lectiu tot el material fungible d’ús escolar que compartim a l’escola. També són material col·lectiu les eines no fungibles de forma immediata, però que necessiten ésser reposades al llarg de temps per desgast d’ús.

El material socialitzat s’adquireix des del propi centre. Aquest sistema de socialització dels costos pretén:

• Que tots els alumnes, i des del primer dia, tinguin el material necessari per a desenvolupar les diferents pràctiques i activitats d’aprenentatge.
  • Evitar que el material que utilitzen els alumnes sigui motiu de diferències socials pel que fa referència a la qualitat i quantitat.
  • Tanmateix es pretén estalviar costos innecessaris i temps de dedicació i preocupacions de les famílies.

Si necessiteu més informació podeu consultar el següent enllaç: https://agora.xtec.cat/ceipjaveprat/curs-20-21/material-escolar/

Material comunitat grans curs 23-24